Uw heeft een klacht deze heeft mijn hoogste prioriteit

WAAR KAN IK MET MIJN KLACHT TERECHT?

Wanneer u deze pagina moet bezoeken hebben we iets echt fout gedaan. Onze excuses daarvoor. Het snel en correct afhandelen van uw klacht heeft onze hoogste prioriteit en we doen dit graag.

WAT MOET IK NU DOEN?

Voor de snelste oplossing kunt u het beste contact met ons opnemen via telefoon, mail of onze contactpagina.
Mocht u niet tevreden zijn met het antwoord, stuur dan een brief naar mij: Alberto Jansen

T.a.v. Alberto Jansen

Onstein 143

7006 JT, Doetinchem

Er wordt binnen 3 werkdagen geantwoord. Dit is trouwens nog nooit gebeurd in de historie van ons bedrijf.
Wanneer de klacht nog steeds niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan is er altijd nog de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan Europese Comissie Onlinegeschillenbeslechting ook wel Europees ODR platform genoemd (http://ec.europa.eu/odr).

Ook dit is nog nooit gebeurd in de historie van ons bedrijf. En we doen er alles aan om dat zo te houden.